Tema: Re: Zebra pašto dėžučių apribojimo apėjimas
Autorius: 70005
Data: 2010-06-14 21:18:18
"Modestas" <modestas@echelon.se> wrote in message
news:hv5h8v$6u8$1@trimpas.omnitel.net...

> Teko girdėti daug skundų, kad blokuojamas išeinantis tcp/25 :)
> Instrukcija čia http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287

Instrukcija gera, tik turbūt ne visai tam, ko reikia. Gmailo skaitymas ir
kompo pašto kliente (per IMAP), ir androide (panašu, irgi) jau
sukonfigūruotas, veikia gerai.

Čia gi pirma sąlyga tolesniam konfigūravimui - POP įjungimas. O man iš
Gūglio tereikia SMTP, kad galėčiau siųsti laiškus iš savo ne gmailinių
dėžių.

> Taip

Aišku.
Beje, keistokas nutikimas. Nusipirkęs androidą omnio SIM įsidėjau į jį, o į
Nokia E61i, kur anksčiau gyveno omnis, įsidėjau Bitės kortelę.

Nokijoj anksčiau buvo nustatyta tikrinti paštus kas valandą, tai pirmą
dieną, kol dar nieko nespėjau pakeisti, ji tą sėkmingai ir padarė. Tik
klausimas: kaip, jei visi APN ir kt. sukonfigūruoti omniui, o kortelė Bitės?