Tema: Re: uzsip#$%#$ kovot
Autorius: Johnas
Data: 2008-05-09 16:19:32
na nieko, idomu ka jam pasakytu apie stalo bruzinimus kito skyriaus vadovas,
kuris pvz planuoja baldu pirkimus.
Ta itik nekompetencija ir taupymas per ana gala, tokiais pvz. tikrai
negalima remtis, nebent tokius vadovus rodyti kaip netinkamus pavydzius.

o siaip mano manymu jei firma nori kada nors buti  solidi, ji tikrai
nepagailes ir 50 Lt uz savo el. pasta ir tores normalia paslauga bei nereiks
raudonuoti pries partnerius, kai jie matys, jog firma nesugeba susitvarkyti
net el. pasta tvarkingai. cia tokia pat ivaizdzio dalis, kaip ir logotipas
ar mandagus pavaisinimas kava ar prezentacine sekretores isvaizda ir pan. :)
keistas taupymas tokioj vietoj, kokia ten ta firma bebutu....