Tema: Re: Del ISP pasirinkimo Vilniuje
Autorius: Vytautas J.
Data: 2008-05-08 13:24:11
naudoju KAVA Panevezy, vietinis tinklas pucia kaip isprotejes, tikrai daugiau nei 10 Mbps, fiksuota IP duoda, o del spartos vakarais... ten pas juos planai idomus, 2GB per diena uzsienio 6Mbit greiciu ir visas likes kiekis 128 kbit, principe tu 2ju uztenka man, bet esmej, kad butent ant vakaro jau bunu sunaudojes :))) siaip pagal savo kaina/tai-ka-gauni sitas internetas man labai patinka. tau sprest, kitu nezinau.