Tema: Re: "Svetaine laikoma kenkejiska"
Autorius: Levas
Data: 2009-05-11 01:41:17
virusas kompe uzkrecia source. Tas pradinis uzkretimas ikelia i visus turimus kompe php ir html dokus savo detale. Tu uploadini ta faila i serveri. Uztenka bet kam paleisti ta dokumenta ir visi serveryje esantys failai pasipuosia papildomais javaskriptais. Taip pat prikuriama nauju index.php failu kur ju nebuvo.
Uzteka vienos klaideles...

Todel rekomenduojama serveriuose failus daryti read-only.

Nu ir antivirusa reikia prilaikyti.

--
Bye, Levas