Tema: Re: Telekomo interneto planu keitimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 22:46:18
    Optimalus, tai tas, kur kainavo 70 su kapeikom, marsrutizatorius stovi
mano paties, pppoe sukonfiguruotas. Dabar tai suprantu duoda tuos su plius.
Tai jei meistras nori atvaziuot del konfiguracijos, kadangi savinikes
atstove gal leptelejo, kad nezinau, kaip sureguliuot, tai ner tikslo ...
    Del ko dar gali atvaziuot meistras keiciant plana is Optimalaus i nauja
pliusini?

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,