Tema: Re: erdves
Autorius: LY3BHY <gaudentas)@(moletai.org>
Data: 2009-01-04 20:12:32
AB LRTC kontrolini paketa turi valstybe. Bet sunkokai isivaizduoju premjera
(ar susisiekimo ministra) grieztai reikalaujanti tiekti inteneta....
/tipo: Lygiuot! Ramiai!!! Nuo rytdienos teikiate respublikoje inteneta!
Eikite!!!   :-)) /  Juolab, kai per .lt grazus pulkelis ISP susidaro...

Vienok, TV reikmem, LRTC turi daugybe labai aukstu bokstu.
Duomenu perdavimui neudojamos labai trumpos bangos. Ir jos sklina
praktiskai _tiesiai_ t.y. norint toliau perduot reikia aukstai pakelt
antenas.
Logiska buvo suderinti abu paminetuosius veiksnius

Kiek man zinoma, del bibliotekom ir seniunijom pateikiamu paslaugu (per visa
Lietuva !!!) buvo dalyvaujama konkurse. Kiti ISP negalejo to padaryt per
_visa_ .lt.

Perfrazuot rupi vieno filmo personaza: "radijas - dalykas subtilus"
("radio - delo tonkoje"). Is to seka eile techniniu dalyku...
Bet yra vietu, kur 68m tebuvo ivesta elektra o 2008m "erdves" padave
interneta...
/o ten nera nei bibliotekos, nei seniunijos/