Tema: Re: Teo mokestis už SMTP
Autorius: Aladdin
Data: 2008-12-30 09:54:46
Tai as is visos sitos ilgos diskusijos nesuprantu vieno - TEO blokuoja
25 porta ir 993 porta ar ne? Jei ne - tada du variantai:

1. Naudoti GMAIL'o smtp visiems iseinantiems laiskams (uzteks ten tik
viena saskaita pas juos tureti)
2. Pasistatyti pas save kazkoki lokalu nedideli smtp serveriuka ir
naudoti ji viskam.

70005, siaip rekomenduoju naudoti IMAP'a, bus daug patogiau, ypac jei
dar is skirtingu vietu nori prieiti.

Kas del teo, tai man vistiek iki galo neaisku, ka jie ten apmokestina
tiksliai - gal kas nors galite dar syki konkreciai paaiskinti? Nes kiek
as suprantu - jei jie duoda kelias nemokamas dezutes, tai turi duoti ir
SMTP. Ar norima pasakyti kad ta smtp naudojant su kitu from lauku jis
kazkaip perrasomas ar dar kas vyksta? Nelabai suprantu is sitos diskusijos.