Tema: Re: auckionas
Autorius: Andr
Data: 2008-12-18 20:34:15
Realiai pirmas aukcionas gal ir buvo pelningas, po to visi copy paste ta
pacia ideja ir spek kas is tokio biznio beliko? Zinoma atsizvelgiant i tai,
kad dauguma tu aukcionu(kokie 99% :) ) tiesiog zmoniu apgaudinejimas, tai
pelningumas priklausys nuo tavo sugebejimu. Kaip kad vagies pelnas,
priklauso tik nuo jo pirstu miklumo.