Tema: Re: Mikrovisatos akcija. Ka manote?
Autorius: Andr
Data: 2008-12-17 18:50:39
Skirtumas tame, kad vidutinis vartotojas tu 5Mb/s neisnaudoja. O 5 kaimynai
susijunge jau gali isnaudot :) Tas pats su meganetu: laiptinej stovi swichas
100mb/s, o pagal plana jie man 40mb/s "duoda". Taip taip iseina, kad
laiptinej gali but 2.5 vartotoju? Yra kurkas daugiau, bet jie neisnaudoja
duodamo srauto, del to jie drasiai gali leist savo reklamos "kampanijas" ir
reklamuotis, kad duoda milziniskus greicius.