Tema: Re: kaip vertinat galimybe uzdaryti torent.lt arba lm.net ?
Autorius: Volcano
Data: 2008-11-30 22:48:55
paaskink man sistema kaip apeinamas istatymas
kas liecia pornografija
pvz servas stovi uzsieni (sali kur tai legalizuota) bet pats saitas
lietuviskas ir zmones moka uz tai sms zinutemis kad paziureti

gaunasi porno platinamas

paristi juk tai butu be galo lengva tiesa? nes apmokejimas sms juk vyksta LT
rybose kus istatymas draucia platinima

ar as teisus?

--
Volcano