Tema: Re: Ar imanoma kaip nors surasti zmogu?
Autorius: Tomas
Data: 2008-11-30 14:38:23
Zhmogus LT uzhauges...? Jei mazhdaug zhinai ish kokios vietoves kiles, gali
pabandyt per klase.lt. Keleta esu ten surades..:) Bet buvo ir tokiu, kuriu
neradau..:( Na dar frypes visokios yra, facebookai. One nesiskaito, bo te
dauguma sexjookais bei mazhoolejs pasivadine..:) Bet jei ieshkomas zhmogus
kompu nesinaudoja, shis patarimas nepades.