Tema: Re: darbinykai
Autorius: krivis
Data: 2014-09-25 12:24:54
Matot, buta ir Lietuvoj garsiu rasyoju, net Afrikoj Dievu miska skaito!

<...>
Ir prie sio kelmo darbas butu nieko sau. Ilendi i duobe, prisislieji prie
kelmo, - is tolo ne nematyti, kruti ar nekruti. Visa beda tiktai, kad duobe
aplink kelma buvo pilna vandens, dumblino tokio, parudijusio, kaip naciu
partijos drabuziai, - ir balandzio menuo dar tebebuvo. Ir kojos mano buvo
kaip tycia sutinusios ir zaizdomis apaugusios. Su tokiomis kojomis balandzio
menesi dvylika valandu vandeny iskruteti - kazkaip baisiai jau neidomu.
Visiskai neidomu, - ne, ne! Ir dar vejas toksai isdavikiskas is juros pucia,
kad ji velniai kur! Pucia, tarytum ant taves jokio svarkelio, jokio raumenu
sluoksnelio nebutu, - ciupineja plikus kaulelius, lyg su botagu pacaizo. Ir
dar debeseli viena kita atnesa, is virsaus papurkscia, is sonu paslapina...
    Patrepsi, patrepsi aplink kelma naciskai rudame vandenelyje - ir ropoji
i kranta. Tiktai krante nera kas veikti, - kelmas gi vandeny! Kojos ne
pakasyti kaip reikiant nesuspeji, kaip pilvuzas su dvokiancia pypke tau
lazda jau bemosikuojas... Nera kitos iseities, kaip tiktai - klionkt - i
vandeni it varle nuo zardo. Taip ir praslenka darbo dienele, dvylika
valandu.
    Plusau as aplink ta kelma, plusau, bet vis delto jo neisroviau, -
palikau ir kitiem progos pasimirkyti.
    Ketvirta diena man pradejus ta kelma kastuvu baksnoti, prieina prie
manes vienas is daugelio misko komandos kapu. Maziukas toksai, visas plikas,
su zaliu trikampiu ant krutines, vadinasi, profesionalas kriminalistas, bene
astuoneta metu po lagerius besitrankas. Apziurejo mane, pakraipe galva.
    - Hm... Kas tu toks is profesijos? - klausia jis manes.
    - Hm... - sakau as jam, nezinodamas, ka sakyti, - kadaise buvau
universiteto profesorius, Miuncheno Liudviko Maksimilijono universiteto
filosofijos daktaras... Poetas buvau, eiles, dramas rasiau... Dabar, matai,
kelma raunu.
    - Tai tu, seni, sitoks? Na, palauks! - sumyke jisai ir nuejo sau.
    "Po velniu! - manau, - ko gi dar tas numukagalvis is manes nori?"
    Po valandeles tasai numukagalvis grizta ir isako man:
    - Ei tu, seni, eiks su manimi!
    Na, dabar tai jau visai prazuvau. Duos jis man garo!
    Nuvare jisai mane prie tvoros, kur is egliu sakeliu dirbo tokias
kilnojamas tvoreles lyg kilimelius, bene sodam nuo sniego ar nuo zuikiu
saugoti.
    - Va, - sako jis man, - ligpiet sitas sakeles deliosi i ana tvoros puse,
o popiet - deliosi jas atgal. Rytoj - taip pat Tiktai, ziurek man, vis
krutek. Kai as busiu pasal... Ypac gi, kai koki esesininka pamatysi...
    Tai geros sirdies vagilelio buta! Kas per malonumas: sauleleje sedeti ir
sakeles taip graziai per tvora delioti! Kad butu pyrago - velykos butu
staciai!
<...>

"shadow" <shadow@yahoo.com> wrote in message