Tema: Re: snukiaknigės logika
Autorius: ramunas
Data: 2014-02-03 09:25:09
na pas mane tai viskas kaip ir OK. Daugiausia siulo susijusiu su mano hobiu.
po to prasideda mokyklos ir univero santykiai....
siaip manau pas juos algoritmas ne tik pagal draugu draugus ir panasiai ...
nors gal didziausia itaka tas ir turi. visokiu puslapiu prenumeratos,
folowingai ir siaip ten kur lankaisi turi didele itaka. Gal pvz Laikini
tokius puslapius kaip Lietuvos graziausia boba, graziausia kauniete,
sexualiausia kaimiete ... o jos visos gal irgi ta pati laikina ... tai ir
feisbukas galvoja, kad gal pazystat vienas kita :)