Tema: Re: Kairiarankiams - NE!
Autorius: Tomas
Data: 2013-06-05 09:11:14
Kuom tamstai mano logika neitiko? Trauki raudonu politruku nuvalkiotus argumentus, apie fanus irgi pac pradejai. Siaip jau cia tavo argumentai yra pzdc, kiekvienas, turintis nors ka nors priesh homikus = fashistas adolfelio fanas. Ir gal be reikalo krataisi komunizmo, idejos taigy grazhios - visu shaliu proletarai vienykites, zheme - valstieciams, miru - mir, vsiem pa patriebnostiam i kazhdamu pa zaslugam, uzh tevynes ishdavima - sushaudymas, sumanymai neblogi vienok.