Tema: Re: pix och gifs vol.1106
Autorius: MAXX
Data: 2012-11-07 12:47:57
vaikas isharde mano mavika :) su flopu.... sukinejo varzhtukus 2 dienas...
ir tik tada suprato kas yra kondensatorius:) Kaip ji fotkino - neatsimenu...

dar turejau mavika su CD, ten viskas ok buvo, axujienas daigtas tais
laikais... ir dabar palyginus fotkes - viskas ten gerai.

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3
Audi A3 '00 1.8T quattro