Tema: Re: blenderis
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-08-24 00:05:18
As sau kazkaip dairausi i
Philips HR 1372. Per 4 metus sugebejau pakankamai apdrozt kazkoki 600w
moulinexa, tai va dabar ieskau pamainos.

is praktikos tai turiu pastebejimu, kad Butinai reikia ieskoti tokio, kurio
peilio ir asies sandarinimas yra plaunamas, o ne uzklijuotas kokiu nors
silikonu ar pan, nes kai pradeda per ten leist - i maista pradeda byret
visoki sh is erdves virs peilio (kur asis sukasi)
Be to, labai patogu minetame philipse kad yra 2 smulkinimo indeliai (vienas
tipo tinka ledui).
tik manau kiek mazokas indas plakimui, bet man nuo moulinexo liko  kokiu 2
litru....

Sekmes isigyjant.