Tema: Re: Duonkepe
Autorius: opapa
Data: 2009-08-17 13:11:48
pasikartosiu - kiek googlinau sia tema, tai kaip ir geriausias produktas
sioje srityje yra Panasonic SD254 ir SD255. Senuku parduodamus modelius
ziurejau, bet jiem manes nesuzavejo + kaina apie 250 lt kazkur. Pats sau
nusprendziau imti Panasonic SD254 (na gal 255), pigiausiai UK radau SD254 uz
50 svaru (na ir siuntimas i Lietuva ~40 lt) - tipo su pazeista pakuote, bet
naujas, duoda 1 metu garantija, tai gaunasi praktiskai ta pati kaina kaip ir
senuku tik zymiai geresnis produktas.
 SD255 brangesnis 10 svaru, vienintelis pranasumas pries SD254 tai kad jis
turi automatini razini/riesutu/ir kt. panasiu dalyku imaisyma i tesla, kai
naudojant SD254 tai reiketu padaryti ranka... paprasiau pazystamo kad
nupirktu ir atsiustu, bet vis dar nenuperka(neturi laiko) o as ji ir
neraginu :D nes nezinau ar is ties labai jos man reikia... cia panasiai kaip
ir su sulciaspaudem, kai naudoji praktiskai tik rudeni