Tema: Re: WOK keptuve
Autorius: SMart
Data: 2009-08-04 22:25:01
Nafik tas zepter .... Man vis dar nesuprastas dešimtmetį besitęsiančio
lohatrono principas ....

Jei nori a la civilizuoto WOK'o labai simpatiškas yra Silicio
parduotuvėj SKK firmos 299 lt . Mažiau priežiūros, su dangčiu ir t.t.
Jei nori špyžiaus - Imperijoj Basanavičiaus g. (ten savo ir pirkau) ten
yra ir su aliuminio primeišom ir dar visokio velnio www.imperija.lt .
Kainos 200-400 lt.

Įvertinant tai, jog daiktas vos ne amžinas, kaina normoj.

M.