Tema: Re: Vyndariai
Autorius: lineb
Data: 2009-08-02 13:38:49
visai nesenai susipazinau su vyndariu , kuris daro tik naturaliai ir be
jokiu priedu , tik uogos ir cukrus.
kaip jis man papasakojo , tai Lietuvoj labai mazai tikru vyndariu, yra
sukure asocijacija , bet jie patys ten joje pesasi kaip tas vynas turi buti
gaminamas , ar tik naturaliai is uogu , ar ten su tais visais koncentratais
ir kitokiais priedais . Kaip supratau jis yra vienintelis turintis
vyninikystes maisto kulturos paveldo sertifikata , ar kaip ten kazkaip
panasiai vadinas , per metus padaro virs tonos vyno ir daro tikrai ne vien
vynuogiu , anaiptol , daugiausiai avieciu vynas , paskui ten visokiai mixai
obuoliai-kriauses , aronijos , pieniu vynas ir kitokiu uogu . Paieskok
google "vyndario ceslovo sodyba" ir rasi visa info , jis yra netoli Sveksnos
, Zagatpurviu kaime , nesenai ten buvo visos Lietuvos vyndariu svente .