Tema: Re: Vilniaus Alus
Autorius: -o-o-
Data: 2009-07-28 15:55:25
Buvau rinkuskiu gamykloj, tai te pasakojo, kad visas alus skarbonkese, kad
ir koks geras jis bebutu, yra saks ir mast dai. Eiliskumas pagal geri -
pilstomas, stiklinej taroj, bambaliai ir toli toli zingsnis 4 vietoj
skarbonke. Minejo, kad anksciau stipriai reaguodavo su metalu ir nors dabar
alus gamintojai ir padare kazkokias isvadas ir idejo ten kazkokias
apsaugines dangas, bet vistiek skonis pakinta, maziau, bet pakinta.