Tema: Re: Ingredientai alkoholiniam kokteiliui Kaune
Autorius: servisas
Data: 2009-07-24 12:08:28
1. O jus tikri, kad maraschino yra tikrai vysnia? Taip, ji gali but ir
vysnia, bet ingredientuose neretai sutinkamas ir sitas
http://www.webtender.com/db/ingred/176

2. Kokoso pienas? WTF? Mano durna galva coconut cream yra kokosinis likeris,
kaip pvz banana cream yra banano- pieno likeris (kaip musuose vadinama
kremas, bet paliubomu tai yra alkogolinis geralas).
Tiesa, wikipedia sako kitaip.