Tema: Re: Alus chotobar
Autorius: Vegys
Data: 2009-07-23 11:17:38
Bandžiau tik šviesų Chodovar. Man patiko. Dedu pliusą šiam alui. Trūkumas -
ne visur yr, todėl kartais ir tenka pirkt visokius Utenos / Kalnapilius /
Švyturius ar pan. Beje, Švyturio Baltas būtų skanus, tik kad gazo daug.

Tęsiant alaus tema - vakar buvau Vynotekoj, paėmiau pabandymui Paderborner
(0,5 ltr, 1,49 LT) - dar buvau neragavęs, visai nieko, vartojamas. Nors ir
nėr stebuklas. Kitas alus kurį pabandžiau - Porteris. Gaila tikslaus
pavadinimo nepamenu, iš Britanijos. Kaina virš 5 Lt, skonis - nepatiko. Buvo
ir kitokio Porterio, medaus, ale jo nebandžiau.

VE