Tema: Re: ka valgom :(
Autorius: Silvano
Data: 2009-07-17 09:09:52
Todel, kad Lietuvos ukininkai sudetingi zmones :) pvz. ateina pas ji fabriko
agronomas ir sako - ateinanciais metais augink kultura x, ji bus reikalinga,
pirksim. Ukininkas atsako, tai kas as praeitais metais is kulturos y
dvigubai daugiau uzdirbau. Agronomas atsako - kultura y nebereikalinga,
niekas jo nepirks. Ukininkas atsako - nepisk tu man proto, as geriau zinau.
Ir augina kultura y. Jos aisku niekas neperka ir ukininkas pradeda reikti,
saukti, verkti kaip niekas nemyli ukininku ir kaip niekas jiems nepadeda,
pradeda deginti kultura y, blokuoti kelius ir t.t. :))) cia siaip ne
teorinis atvejis :)