Tema: Re: Peiliai parduotuveje Erbi
Autorius: margo
Data: 2009-07-05 06:34:30
su peiliais gaunasi visokios legendines istorijos.Mano kuklia nuomone,
prilauso, kiek ta daikta naudoji,ir kaip priziuri. Pvz, as naudoju gausiai,
o priziuriu blogai, uz ka gaunu is kolegu velniu.Gerai priziurimas pigesnis
daiktas gali atidirbt daug efektyviau, negu uzleistas Shun ar ten kiti
navarotai. pvzd, as bobiskai nemoku efektyviai galast, man uztrunka puse
valandos, tuo tarpu mano chefui tereikia 5 min. taigi, tikiu, kad tiek man,
tiek visiems tereiktu susirasti sau patogia forma ir ismokti prziureti
instrumenta. Visa kita, jei daiktas yra vartojamas ne profesionalioje
virtuveje, tera brand'o klausimas. Pas mane ir shift cooking'e sugeba
pagadint visai gerus instrumentus - arba, atvirksciai, puikiai dirbti su
lievatura.