Tema: Re: Nauji kitajozai gedimino prospekte
Autorius: test
Data: 2009-06-16 19:38:44
Mes irgi šiandien išbandėm.
Nu tai sakyčiau, ganėtinai prastai. Porcijos vidutinės, skonis neypatingas. Smagu tik tiek, kad žmonių nebuvo ir padavėjos stengėsi teisingai dirbt :)
Kitą kartą iš ten maistą imčiau, tik jeigu labai labai tingėčiau namie ką nors gamintis arba į parduotuvę eit. Kaip ne kaip šalia darbo ir tai vienintelis + jiems :))