Tema: Re: kaip patarsit skaniai paruosti sviezia tuna
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-12 20:35:02
sviezia tuno file legendiniame hamburgo fishmarkt'e - 18-20 euru kg.
deramasi. bet ne del kiekio, o del kainos. ta prasme sumokei 10 euru,
tau paduoda mazdaug puskilogrami. nuo to kiek geri tavo derejimosi
igudziai, gali gauti dar siek tiek ar net ir ne siek tiek.

pas mane dirba viena pardaveja (telefonu), kuri pitchina nerealiai...
pasak ofiso legendu, ji kazkada uz 10 eur nusipirko 4,5kg sviezuteles
lashisos :)

p.s. zuvies hamburge verta vaziuoti valgyt i bet kuri netoliese
fischmarkto esanti zuvies restorana, ar truputi toliau esancia
portugalishku restoranu gatvele - puikiai pasijaucia skirtumas tarp
sviezios zhuvies ir net diena pastovejusios/atvesintos...