Tema: Re: Maistas zygiui
Autorius: Veygr
Data: 2009-06-09 12:14:30
Situos davinius esu isbandes. Vis vien gana nemenkas svoris susidaro, jei
nesti visa pakuote. Ji ir vietos daug uzima, o daugybes joje esanciu
dalyku tiesiog nereikia. Siltas davinys yra koses su mesa, sonine ir
t.t. Kai kurie yra beveik nevalgomi. Daug padazo jame, todel svoris
nemenkas.
Kedainiu KF daviniai yra ta pati problema. Yra noras nestis lengvus ir
didele
mitybine verte turincius produktus.

veygr