Tema: Re: Zubrovka. Su kuo gert?
Autorius: Resolut
Data: 2009-05-29 00:46:23
Pamenu koluki pirmame kurse. Isveze brigadzyrius mus pachalturint i savo laukus- bulviakasio talkai. Isleido laukan nuo matacyklo su priekaba. Atvare zilas. Atsidare bortas, o ten dvi dezes stumbrines. Po stikline pripyle.... O mes :-Kaip cia dabar, is pat ryto, stumbrinie.... Negersim, bulves juk kast reikia.
Atsakymas mus parlupde. Fiziskai ir moraliai.
- Bl..., darbas keturiom, gerkit staigiai...

.... bulves nusikase kaimieciai ......................

p.s. nieko blogo apie ta LIETUVIU gamybos gerima negaliu pasakyt.