Tema: Re: Duonos kepimo masina
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-27 10:46:17
"ig" <stop@spam.lt> wrote in message
news:gvhlbj$skr$1@trimpas.omnitel.net...
>o gal dar gali papasokti kaip mieles itakoja nutukima ? ir kodel raugas ne.

1.Kai rasiau savo pamastymus apie mieles ir rauga,tai dariau daugiau
intuityviai ,nesigilindamas i siauraja prasme - ar raugas tas pats kas
kepimo mieles ar ne tas pats.O pamaniau,kad didzioji dauguma supras kur link
lenkiau pokalbi!O jeigu kazkas nesuprato ar nori pratest disputa ta tema,tai
paaiskinsiu kodel nenoriu gamint duonos su kepimo mielem - ji buna
"issiputusi",o manes tai netenkina,jei ja vartoju kaip duona,o ne kaip
kazkieno tai pagrinda : pvz.picos ar kokios nors uzkepeles ant prancuzisko
batono.O kitas svarbus aspektas,kad as pats valgau tik juoda duona,o jos
naujausiu parduotuviniu syrpotriebiniu versiju ,mano organizmas nepriima.Ir
pastebejau,kad nepriima butent tu,kuriu etiketese figuruoja uzrasas - kepimo
mieles.Galu gale,mano samneje yra susiformaves stereoptipas,kad su mielem
kepami tik pyragai ir bandeles,o duona daroma be ju.Nuo pyragu ir bandeliu
subine atrodo kaip tos bandeles,o nuo duonos to neteko pastebet.

2.Veliau ir paciam kilo mintis,kad tame rauge,visgi turetu but kazko
tokio,kas veikia panasiai kaip ir kepimo mieles.Bet drystu manyt,kad tai vis
vien ne tas pats ,nes ant nekuriu parduotuviniu duonu pakuociu "puikuojasi"
uzrasai : kepimo mieles,raugas ir t.t.