Tema: Re: Gazuotas vanduoj
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-19 21:34:23
Bleen gerai ka dar skysciu su H2O niekas nepardavineja......

Realiai tai viskas priklauso nuo to, kad angliarugstes (HCO3)  virtimo H2O
ir CO2 salygos yra panasios i atmosferines, t.y siek tiek suslegus ji jau
buna stabili, t.y. buteliuke slegis buna nedidelis. Prisotinus vandeni
deguonies tiek, kad jis istirptu tokiais kiekiais kaip CO2, turetu buti
smarkiai didesnis slegis ir limonada gertumeme ne is PET buteliuku o is
auksto slegio metaliniu balioneliu...... be to, virstant angliarugstei i CO2
vyksta garavimas (Endoterminis procesas), del to gerimas siek tiek atsala...
na neypatingai, bet pamineti verta....