Tema: Re: Senu gerimu radinys
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-19 08:25:53
"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
news:gus8bo$8ur$1@trimpas.omnitel.net...

> P.S.O "zinovai" aiskina,kad degtines skonis su laiku irgi gereja ir
> ypac,jei

negereja. ner ten kam geret. jis gi svarus turibut! ;)

Deja,bet gereja.Paciam tuom teko isitikint ne kart.O vienas atvejis tai buvo
kuriozinis.Senais postsovetiniais visuotines kontarbandos laikais uzpirkome
su kolega po keleta tukstanciu buteliu "debeselio",idant i kazka investuot
kasdien nuvertejancius rublius.Kolega savo dali pardavinejo savo kioskelyje
"is po skverno" ir taip uzsisviete mentams.Sove jam isganinga mintis visa
sita turta uzkast sode i zeme.Uzkase ir uzmirso,kad uzkase.As net
nezinojau,kad jis taip padare,nes maniau,kad pas ji garaze teguli.Po 3 ar 4
metu buvo mano 30 metis ir paprasaiu jo atvezt man kazkiek alkoholio.Ir tik
tada jis prisimine,kad snapsas vis dar yra zemeje.
Etiketes atrode tragiskai,bet snapso skonis buvo fantastinis.O palygint buvo
su kuo,nes tuo metu sita degtine jau buvo oficialiai parduodama Zirmunu
IKI,kur dabar yra Cili Kinija.