Tema: Re: Bokstas (Kaunas)
Autorius: Chikipiki
Data: 2009-05-15 17:05:39
> beje, kur kaune dar liko tikrai gero lygio restoranas? nebutinai
> brangus, bet kad atitiktu isleidziamus pinigus. nes kol kas tai tik
> perkuno namai nenuvyle.

Nesypj sol na ranu, zhegonskai. Nera tokio restorano, deja. Bet jei del saves pavalgyt, tai nebloga virtuve turi tokia kontora keistoku pavadinimu "Jums". Jie yra LA, mazdaug priesingoj pusej nei PJ. Megsta naudoti sviezius produktus, etc.

Dar yra tokia pompastiska vieta vardu "Gralis". Kapitalinis idejimas, bet ne be tradiciniu lietuvisku ydu. Is tokios vietos norisi reikalauti daugiau, bet galit pabandyti.

Siaip, praeita savaite buvau palekes i "Sturmu svyturi" Ventes rage. Va ten tai tikras sviezios zuvies restoranas, kokiu Lietuvoj reta. Rekomenduoju ir taip pat siulau paragauti ziobrio karpacio, jei bus sugautas tuo metu.