Tema: Re: vacuumavimo aparatas
Autorius: Zanas
Data: 2017-09-14 08:12:35
taip pilnai neisstumia bet pakanka marinavimui, man kilo klausimas sakai
brandinti? tu sviezia skerdiena perki? tada taip, o tie pora oro
burbuliuku nieko nekeicia, o parduotuveje ir taip brandinta :)

p.s teko matyti ka daro su mesa vitrinose alia sviezia skerdiena, ima
doksiciklina(antibijotikas), distiliuota vandeny ir purkstuva koky nors
kaip langams buna ploviklis, uzmaiso ir kiekviena vakara pries
uzsidarant nupurskia mesa...