Tema: Re: Ką gurmanai mąsto apie soylent ?
Autorius: 中国百强
Data: 2017-08-24 10:08:02
nu tai valgik žemės riešutus. tik netuos kur sūdyti kepinti o paprastus (su
luobelėm). saują sukramtai (gerai sukramtik) ir ušsisotini ;)

On 2017-08-24 08:05, 1 7 4 8 3 7 4 wrote:
> degalinese ne vien hotdogais prekiauja. Suesk snickersa.

> nesigamink, suesk obuoli. Gali ir neesti, vistiek ner jegu - tik gult.

> suesk obuoli.

Tai va, kad... ne tas. Obuolys kokiai valandai man bent, o čia sako ale
pavalgai keliom valandom tokiu marmalu. Nu ir turbūt nereik aiškint, kad
snickersas nėra maistas.