Tema: Re: Lietuviški ledai
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2017-06-01 20:34:49
Bėda su ledais. Man aktualu ir kad pigiau, tai porcijomis du kart lyžt ir
nėr. Paprastai perku dėžėmis kažkur tai po 800 ml. Skaniausi tai karališki
mėtiniai su šokolado gabaliukais. Seniau būdavo mėlynose plastmasinėse
dėžutėse. Dabar pakeitė tarą.
Praščiausi tai lenkiški - gal iš saldinto vandens daro...