Tema: Re: maloni informacija
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-30 08:58:53
a kokio rajkia? jei normalaus, alkaguolinio - tai machiau shventyklos magsimoj ir didesniuose rimi (del shito bijau duot kepure)... jei visokiu brudu kaip ala triplesec sirupu, toj pachioj shventykloj pagrindinej pas mumi esti tokia keista mazha parduotuvele su visokiais sheikeriais, sirupais ir dargi kitokiom bjaurybem... manau pas jumi kazhko panashaus irgi beveletu butc, jago aishku tampsta neesate alergishkas shventyklai:)

O beja, jago kazhkokiais mistiniais budais pasirodyste ir par mus kajme - shito calvadoso siulychiai prisigriebt, shyc yr tas pats, katra mes kazhkada pas man taip maloniai tvarkeme:)