Tema: Re: Saldytos picos
Autorius: ManXP
Data: 2015-04-23 16:03:59
Brangiai gaunasi paciam darytis :) Va siandien drauge man kaip tik pusryciam
kepe, nu tai savikaina picos 15 EUR. Nezinau, kiek saldytos kainuoja (neteko
pirkt), bet itariu, kad kainuoja nedaug, tai ju maistine verte bus kaip
tualetinio popieriaus. Nors gal ir klystu, pataisykit kas nors :)

"rr"  wrote in message news:mhap3g$2rs$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.04.23 11:31, Night wrote:
> Ahoy. Daug metu as i tuos saldytus pusgaminius neziurejau, ir dabar
> nelabai ziuriu, bet kazkaip netycia nusipirkau dr. Oetker saldyta pica -
> nu ziauriai nustebino. Daugeliui "pseudo piceriju" dar toli sudais
> plaukti, kad tokia skania pica iskepti, tegul ir nesaldyta. Zodziu
> pabandziau 3 rusiu - visos tikrai neblogos.

Nusipirk mantingos atvėsintos tešlos picai (ne šaldytos!), tarkuoto
džiugo picai ir galėsi pats picą susikombinuot :)