Tema: Re: Bulvių tarkavimo mašina
Autorius: Insane
Data: 2014-02-06 16:52:12
siaip kiek ieskojau sau, tai sunku rast kazka apart to Migirio.. Bet ji man
visiskai nepatinka, aisku tarkuoja, bet nu nelabai.. palieka nemazai bulves
tokiu drozliu, plonu nesutarkuotu gabaliuku.. Pas tevus nerealiai smagi
tarkavimo masina stovi, baltarusiska man rodos, bet nelabai radau kur pirkt,
gal vilniuj kokiuose gariunuose ar kokiam turguj atveza tokiu.. Paveiksliuko
neradau, bet kazkas panasaus i tokia
http://www.plius.lt/skelbimai/bulviu-tarkavimo-masina-2041971.html
principas jos,  kad tas tarkavimo cilindras mazas  ir sukantis jo bulve
nepristabdo.. Jegos daug, nereikia net grusti bulves, tik spek mesti..
Zodziu jei rastum kazka i tokio veikimo, tai tik tokia..