Tema: Re: dar apie alu
Autorius: Masala
Data: 2014-01-22 16:54:28
Verdu alu namie (gal 10 x po 23-25Ltr isvires esu). Zaliavu kaina
(neskaiciujant energijos, darbo, inventoriaus) buna ~ 40-70Lt virimas. Laiko
(fermentacija + brandinimas)  ~40-80 dienu. Savikaina nera labai auksta. O
skonis visais kartais buvo puikus (pranoksta parduotuvini mazu bravoru alu).
Buvau sumastes, kad reik daryt bravora, bet primeciau, kad apsimoketu reiktu
pradziai bent po 1000Ltr/menesi parduot...