Tema: Re: vėlei apie alų
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-21 17:58:14
"ShowmanaZ" <Show-deleteit@takas.lt> wrote in message
news:gq30qp$f11$1@trimpas.omnitel.net...
 O skonis truputi link Edelweiss'o gavos :))))

Bajeruoji ar cia rimtai?Jei rimtai,tai tuoj pat varau i ta kuri visada
arciau namu ir nusiperku paragaut.
Siaip tai Gubernija nera pats blogiausias produktas is to kas gaminama ant
LT .Bent jau no jos needa remuo kita ryta,jei daugiau isgeri.Mano klasiokas
vienu metu laike bara,kur buvo Gubernijos alu,tai buvo kvieciamas ir i
visokius pristatymus gamykloje.Kiek tiesos tame,kad Gubernija gyresi,kad ji
tikrai verda alu,o ne skiedzia miltukus,nezinau,bet taip jie reklamavosi.
As buvau visais sventaisiais atsiziegnojes nuo Svyturio alaus ir negeriau jo
bene 10 metu,o cia biesas sugunde uzvakar pasedet Katpedeleje ir pagert
akcijinio Svyturio - vakar maisto nuryt negalejau ant kiek remuo ede.Teko
atsidaryt Zelionaja marka :)