Tema: Re: Ananasas
Autorius: Indraja
Data: 2012-05-17 10:32:19
Aciu uz zinias :)
Kaip sakant ar enzimai ar fermentai... koks skirtumas?
Pamenu skalbimo milteliai "senovej" buvo tokie "FERMENT" (jei neklystu),
atrodo estiski, ir "skaites" tipo geri :D
O del per didelio jautrumo i dirgiklius, tai ir vadinama alergija :D
Na bet kokiu atveju, man mano liezuvis gyvenime svarbesnis uz ananasu
valgyma :)
--
pagarbiai;
Indraja