Tema: Re: Geriamas vanduo saltinelis po 10l- kur Kaune?
Autorius: servisas
Data: 2012-03-16 08:35:38
Mazdaug taip. Taciau per kelis metus sumaniau kiek patikimesni buda, nei
tiesiai grudant slangute i skyle medyje. Kai ateina salciai ir uzsala
tekanti sula ar siaip prisipildo bambalys ir nuo svorio pakrypsta, buna, kad
slangute iskrenta is skyles, nes ja praktiskai niekas nefiksuoja. Taip pat
sunku isgrezti tiksliai tokia skyle, kad sula begtu per slangute, o ne per
sona :)
Todel daba padariau kita sistema, tik dar nenuvariau isbandyt. Paemiau
alksnine malka ir is jos pagaminau kamsciu konusiniu su skyle, i kuria
kisasi slangute. Pats kamstis kalasi i medi. Tada nuo sulos kamstis turetu
isbrinkti ir tiek jis gerai laikytis medyje, tiek slangute jame.
Siaip kiti varvina tiesiai i kibira per koki latakeli be dideliu galvos
skausmu, bet man nelabai, prikrenta sapu visokiu, musiu, uodu, nei sis nei
tas. Aisku, ir bambalin kisant slanga palieki maza skylute, kad begant
sulai, turetu kur iseit oras, per per ja paprastai net skruzdele neilenda :)