Tema: Re: Fiskars puodai
Autorius: Arj
Data: 2012-03-15 11:19:34
Pas mane apyvartoj daugiausia 2-3litru (70% atveju), + kartais panaudoja ~1l ar mazesni puoda
kausiniams ar panasiai virti;
Bet kol kas dviese gyvenam; Ateityj speju puodu talpa padides, nes va jei sriuba virti - darbo
praktiskai tiek pat nepriklausomai nuo to ar 3litru puode virsi, ar 7, o susivalgo - skirtingai
(grubiai - 3 litru puodas - ~6 lekstes, jei skanu - po 2 lekstes per karta suvalgom :)
Plius jei virti ant kauliuku (t.y. mesos sultinyj) - jie labai daug vietos  puode uzima - aisku cia
greitpuodis be konkurencijos, bet jo ir talpa paprastai buna gausiai didesne, kokie 6-11l.

Konkreciai apie tuos puodus - ju gerom kainom buvo thomas philips; Mano galva - jei reikia puodu -
gali juos imti drasiai. Patys puodai - nerzaveike ir tiek, nieko blogo, bet ir nieko stebuklingo,
tik dizainas specifinis :)

"bzik"  parašė naujienų news:jjs427$ib3$1@trimpas.omnitel.net...

dėl dydžio, tai dažniausiai traukiami 2-3 l, bet turim ir 5, 6 greitpuodžius ir visai mažiukų padažų
virimui. Imčiau 1,5, porą 3, ir 5.