Tema: Re: saslykine-grilis-"blieka", ar yra tokiu?
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-11 12:45:11
Ten gal dujine? Nes tokiu dujiniu tai yra. Nes jei kaitini "skarda", tai
jokio skirtumo ar anglimis ar dujomis, dujomis greiciau ir patogiau.

"karolis"  wrote in message news:jjhtui$9rp$1@trimpas.omnitel.net...

buna visas grilius, tik kaina ne kaip paprastos saslykines. vienas metalo
imone lyg pardavinejo, kaina berods apie 2-3kLt. gyvai nemaciau kaip atrodo
bet kaina nemaza imho