Tema: Re: elektrinis grilis/BBQ kepimui
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-07 19:21:45
Mane nuo elektros naudojimo lauke visada atbaido atsiminimas is
kariuomenes,kai nezinia del kokiu priezasciu atsirades elektros nuotekis is
laido,einancio link kaloriferio, nukirto viena zemieti. Vaizdelis ne is
maloniausiu akiai!
Turiu sode el.trimeri,su kuriuo zolyte palyginu,bet vardan ramybes,net
karsta vasaros diena,vaikstau su guminiais batais.

"bzik"  parašė naujienų news:jj71p7$7op$1@trimpas.omnitel.net...

rozete yra, o dujomis reikia rupintis :)
Galu gale kitokios formos ugnis prie mediniu konstrukciju.