Tema: Re: jautiena
Autorius: Gipsas
Data: 2012-03-02 08:53:41
sita, Naktinuk...gal pasedek kamputyje..nesidedu cia pasaulinio lygio
kulinaru, bet kepiau, viriau, troskinau.. jau tada kai pats turbut dar tevo
kiaushuose barshkejai..:) Taigi pagrindiniai kepimo desniai +/- man zinomi..
jei dabar prie reikalo...kepiau is nugarines (ispjovos jau neturejo)..gavosi
sudinas dalykas..labiausiai kas uzkniso, kad tas Arunelis, pradejo
ikalbineti, kepk bus zjb, cia mano nugarine niekuom nenusileidzia bet kokiai
pasaulio ispjovai ir t..t"