Tema: Re: Del kavos aparato ...
Autorius: Junda
Data: 2012-02-26 23:04:02
tai tikrai kad ne nuo aparato priklauso, ten kur dirbu, trijuose
filialuose WMF, tokios tragiškai šūdinos kavos nesu gėrus net
prasčiausiam Lietuvos kaimo kaboke. ir čia ne mano nuomonė, o kelių
tūkstančių žmonių, kurie pro tas valgyklas praeina (apklausos rezultatus
skaičiau)... ir kiek suprantu, pila jie skirtingų rūšių kavas
skirtinguose filialuose ir vis tiek same shit...