Tema: Re: malunelis kavai
Autorius: Ostapas
Data: 2011-12-27 22:15:48
Jei kalbame apie vadinamą blade malūnėlį - realiai su juo gauni įvairaus
rupumo kavos mišinį. Malančiojo meistriškumas čia ne prie ko - net teoriškai
sudėtinga tuo prietaisu išgauti vienodo rupumo produktą.
Kita problema (gal labiau aktuali gurmanams, prie kurių savęs aš tikrai
nepriskiriu, bet...) - kavą lengva perkaitinti.

Pačiam neteko žaist su girniniais (burr) malūnais, bet neradau nei vieno
straipsnio kuriame apie blade malūnus būtų atsiliepiama geru žodžiu (na,
išskyrus kaina).