Tema: Re: Apie kalakuta
Autorius: Night
Data: 2011-12-21 21:59:22
Na as gaminau pagal Giedriaus recepta, isviriau marinata, merkiau i kibira
(siuksliadeze), kepiau pagal instrukcijas su termometru. Taip jau ne viena
karta - super! Jokiu kepimo maisu nenaudojau. Pirma karta spanguoliu uogiene
viriau pats, kitus kartus - is maximo. Nepastebejau skirtumo apart
feng-shuj.

Pagal lietuviskas tradicijas - "kept tiek valandu, kiek kilogramu"
mankazkaip neskamba. Kita vertus - manau jei kept ilgai, tai reiktu zemoje
temperaturoje, kad neisdziutu. Bet kadangi man jau ne viena karta
pasitvirtino Giedziaus receptas su kaupu - tai nesiruosiu dviracio
isradineti. Kepziu ir siemet naujamecio pjankei.