Tema: Re: Idėjos Naujųjų Metų sutikimui
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-15 12:22:56
aš pagonė bedievė, man buvo naujakas su senisu šaltisu, ne jokios ne koliados su santaklausu ar kas jis ten toks. va pas fokiečius
jų daug. ir eina jie čia šniūrais visą gruodį, aš jau ir varduose susipainiojau ir kam ką duoti arba iš ko ką gauti nebežinau :)

atšventei 30? ;) jau turbūt ir laikas buvo